صنایع وابسته به تبلیغات

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تهران (Advertising and Marketing) در تاریخ ۱۲ الی ۱۵ دی ماه ۹۷ برگزار می شود.

در این نمایشگاه بیش از ۳۳۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و به ارائه جدیدترین روش ها، فنون، تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات می پردازند. در نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته علاوه بر ایران، کشورهای آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان، هند، هنک گنگ، سریلانکا، چین، ایتالیا و اسپانیا نیز هرساله حضور یافته و و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه می کنند.
در دنیای امروز نقش بازاریابی درعرصه اقتصاد و صنعت غیر قابل انکار است و آن دسته از بنگاه های تجاری می توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را برای خود داشته باشند. معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، حمایت از صنعت تبلیغات، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاه های اقتصادی، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی؛ از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است. بی شک ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است.
این رویداد بین المللی براساس آمار در هر دوره به لحاظ کیفی و تنوع محصول با رشد قابل توجه و فزاینده ای روبه رو است. لازم به ذکر است که همزمان با برگزاری این نمایشگاه، برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش و حضور هیات های خارجی برخی دیگر از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

اهداف برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران ٩۶:

  • حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقا سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت ، صنایع و خدمات.
  • کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن
  • آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش.
  • ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی.
  • برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات
  • آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین الملل و شرایط رقبا
  • انتقال دانش فنی نوین و کارآمد در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی

محصولات قابل ارائه در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران:

  • تبلیغات (محیطی ، محاطی ، دیجیتالی و رایانه ای)
  • تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی
  • آژانسها ، مـشاورین و مجریان تبلیغاتی
  • رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)
  • فن آوری اطلاعات
  • علایم تبلیغاتی
  • تبلیغ مشهورترین محصولات، خدمات و نشانه های تجاری وفرهنگی
  • تبلیغات کالاهای صادراتی
  • برندهای تجاری و تبلیغاتی
  • روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی
  • فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار
  • تکنیک های بازاریابی و پیشبـرد فروش
  • ارتقا فروش
  • سمپلینگ
  • چاپ و خدمات دیجیتالی
  • ماشین های چاپ الکترونیکی
  • تجهیزات و مواد اولیه
  • طراحی بسته بندی
  • طراحی و ایده پردازی
  • تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی
  • صـنایع و تجهیزات نمایشگاهی و تبلیغاتی
  • معماری داخلی فروشگاه ها
  • هدایای تبلیغاتی
  • هدایای تجاری
  • رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات
  • ماشین آلات لیزری
  • تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی
  • ماشین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه
  • سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری (مرتبط با موضوع نمایشگاه)
  • مجریان و برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارها
  • فعالیت های علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی
  • انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و سازمان‌های داخلی و خارجی

برنامه های جانبی در نمایشگاه مارکتینگ و تبلیغات ایران:

  1. سمینار مبانی تحقیقات بازاریابی
  2. کارگاه آموزشی تکنیک های تبلیغات و مراحل آن
  3. کارگاه آموزشی تبلیغات و نقش آن در پیشبرد فروش
  4. دعوت از مقامات، مسئولان، دست اندرکاران فعال این صنعت جهت بازدید از نمایشگاه

محل برگزاری: نمایشگاه بین‌المللی تهران
آدرس: تهران، بزرگراه چمران


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *